windows-server-essentials-2012r2_thumb

Din egen server med Office 365, Microsoft Intune og Windows Azure integrasjon.

Windows Server 2012 R2 Essentials  inkluderer en modul hvor man enkelt kobler lokal server sammen med Office 365, Microsoft Intune og Windows Azure. På denne måten kan man enkelt administrere brukere lokalt. I tillegg kan brukere som har Office 2013/2016 enkelt koble disse sammen med Office 365.

Mulighetene med denne integrasjonen:

-Bedrifter kan selv velge hva som kjøres lokalt og hva som kjøres fra cloud
– Opprett og endre brukere i bedriften fra ett sted
– Ha kontrollen på brukerlisenser lokalt
– Synkroniser passord med skyen og gi brukerne Single Sign-on (SSO)
– Bruk dashboard på Windows Server 2012 R2 Essentials til å monitorere alt.

Gjennom vårt samarbeid med Dell kan du nå få din egen lokale server med priser fra kun kr. 15000,- eksl. mva
Denne stående serveren har inkludert:

-Windows 2012 R2 Essentials software
– Dell sin 3 års neste dag garanti
– 16 Gb minne
– 2 speilede 500 Gb harddisker
– Dvd/CD spiller/brenner
–  1 stk Gb nettverkskort

Tillegg:
– Installasjon av server
– Flytting av data og brukere
– Godaddy SSL sertifikat
-Oppsett av klienter mot serverløsning

Har dere regnskapsprogrammer eller andre programmer som trenger en egen Microsoft SQL database software på samme server. M
en da kommer lisens og installasjon av dette i tillegg. Pris varierer ut ifra hvilken Microsoft SQL versjon du ønsker